onsdag 23. mars 2011

Hmm.. Tja, what to write?
I dag har vi vært en liten tur på Mkombozi, var ikke noe å gjøre, så vi gikk tidlig hjem.. Dro til byen, spiste lunsj og var hos skredderen.. Nå syr jeg meg en finkjole og to bukser :) Fikk ordnet noen sandaler av en mann på gaten som var blitt ødelagte, noe som kostet meg den nette sum av 12 kroner ;)
Så dro vi på et marked, begynner å få litt tidspress på meg når det gjelder alt jeg har tenkt å handle med meg hjem.. De har utrolig mye fint her, spesielt afrikansk kunst og malerier!!

Jeg og Margrethe bestemte oss for å ta en kveldstur. Det ble en tur i blinde i og med at det ikke er noen gatelykter og det er fullstendig svart etter det har blitt mørkt.. Vi ser ikke folk før vi passerer dem og de snakker til oss, selv ikke da er det alltid vi ser dem.. ;)

Nå har vi akkurat spist pannekaker til kvelds, mm, det var godt..
Lise har by the way fått tyfoid feber, og en haug med medisiner i brune papirposer :) Pole sana, Lise!

Ellers har vi det bra, gleder meg mer og mer til å komme hjem, og til mammas kjøttkaker..:) Savner norsk mat, men ikke å lage den selv.. Hihi.. Har blitt godt vant her nede med hushjelp, ut å spise hver dag og perfekt vær :)

Over og ut fra moshi..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar