torsdag 10. mars 2011

I morgen vender jeg og Lise snuten mot Dar es salaam hvor vi skal besøke Maria og Silje. 8 timer på bussen, heilt topp det i 40 varmegrader, uten aircondition, eller? :) Har for anledningen kjøpt oss hver sin pizza som vi skal spise på veien slik at vi unngår den ubeskrivelig ekle pommes friten og kyllingen de har på veien.. Men men..
Vi har booket oss hotel på nydelige Amani beach hvor vi skal nyte helgen til det fulle! Det blir sol, strand, bading og avslappning.. I tillegg drømmer jeg også om massasje og ri hest på stranden.. (det har vært min drøm siden jeg var en liten snottunge) hihi :) Jeg har troen på at dette blir en bra helg!
By the way har jeg klart å dra på meg en forkjølelse.. Skjønner ikke hvordan det er mulig, da men.. Har ikke frøset en eneste gang, eller bortsett fra når jeg må dusje når vi ikke har strøm, det er litt kaldt!! Foruten det er jeg ALLTID varm, og jeg har ikke vifte eller aircondition som kan ha gjort meg forkjøla.. Hmm.. Rart med det her i afrika ;)
Jaja, tenker jeg avslutter her jeg.. Må pakke ferdig solkremen og badetøyet, hihi, før jeg legger meg :)
Og mamma hvis du en dag prøver å ringe meg så har jeg en jalla jalla sang som kommer i stedet for bipene, så ikke bli redd for at du har ringt feil :)
Lala salama rafikis!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar