søndag 2. januar 2011

Ja da var det 7 timer til vi skal sjekke inn på Flesland!! Det kribler i hele kroppen :) Flyet går i morgen tidlig klokken 06.25. Reiseruten er Bergen-Amsterdam-Dar Es Salaam. Så det er kun en mellomlanding og det er utrolig greit. Men reisen tilsammen tar laang tid. Vi er fremme i Dar 23.35 (lokal tid håper jeg). Tanzania ligger 2 timer foran oss nå når vi har vintertid.

Nå håper jeg at jeg har pakket alt jeg trenger. Har pakket i en kjempe stor koffert og en diger sekk + en svær veske til håndbagasje. Veldig greit at vi kan ha 2 kolli med 23 kg med oss. En del av det jeg har pakket med meg er ting til barna, for eksempel malesaker, tusjer og bamser. Og ellers en del klær som jeg kommer til å gi bort :) Med andre ord blir jeg kvitt en god del av det jeg har med meg nedover, så håper jeg på litt nytt på veien som jeg kan ta med meg hjem.

Jaja folkens, vi sees i april da.. Skal prøve å være flink å blogge! Jeg kommer til å savne alle her hjemme, hold meg oppdatert på mail og på face :)

1 kommentar:

  1. Wow, no er du i Afrika! Btw. du må gjere sånn at alle kan kommentere (uten å måtte logge inn og whatever), så me kan kommentere frå jobben ;)

    SvarSlett